środa, 8 marca 2017

Poszerzona oferta dla moich klientów!

Siemka.

Dzisiaj mam dla Was krótki tekst informacyjny. Nie wszyscy jeszcze wiedzą, więc śpieszę z informacjami, że moja działalność fotograficzna to nie tylko zdjęcia ślubne, czy plenery wszelkiej maści. Od pewnego czasu zajmuję się również fotografią produktową, o czym pisałem w tekście o codzienności (zachęcam poczytać:), tworzę kampanie wizerunkowe i marketingowe, ale co najważniejsze dla moich klientów zainteresowanych usługami ślubnymi - podjąłem stałą współpracę z moim braciszkiem dotyczącą kompleksowej usługi reportażowej ślubów i wesel. Co to oznacza?

A oznacza to tyle, że tworzymy pamiątkę nie tylko w postaci zdjęć, ale również filmu. Na stronie dotyczącej usług ślubnych zamieściłem już ofertę filmową. Żeby się z nią zapoznać kliknijcie w ten odnośnik: wideofilmowanie lublin. Są tam wszystkie najważniejsze szczegóły dotyczące oferty. Wszystkie inne sprawy załatwiamy naturalnie po wcześniejszym kontakcie. Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wraz z ceną - napisz maila, albo zadzwoń. Dostaniesz ode mnie pięknego PDF'a z informacjami dotyczącymi naszych usług oraz cennikiem.

Także tak! Masa fajnych rzeczy dla narzeczonych. Dla osób ciekawych, współpracuję również z wypożyczalnią wielkich liter LOVE, kilkoma fajnymi zespołami muzycznymi, DJami oraz lokalami weselnymi. Wszyscy zainteresowani kompleksową usługą ślubną śmiało mogą dać znać. Może akurat załatwimy w dobrej cenie fotobudkę, świetne zaproszenia, albo nawet bukiety, butonierki, czy ubiór kościoła. Warto wszystko ogarniać w jednym miejscu, bo sprawdzone, pewne i naprawdę jak najwyższej jakości.

W razie coś wiecie gdzie uderzać! :)
Pozdrowionka! Ach no i foto na dzisiaj!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz