piątek, 24 marca 2017

Oferta wideofilmowania i fotografii!

Dzisiaj mam dla Was bardzo krótkie informacje dotyczące ofert firmy mojego braciszka. Nie tak dawno pisałem Wam, że VIXART się rozwija i rośnie. Teraz połączyliśmy razem z Przemkiem nasze oferty dotyczące fotografii oraz wideofilmowania ślubów. Na jego stronie studia wideo została opublikowana moja oferta fotografii ślubnej - serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z nią, jeżeli tylko zainteresowani jesteście ofertą ślubną. Jeżeli nie jesteście zainteresowani, to zapraszam do poczytania kolejnych tekstów :)

Albo... pisałem już o tym, że prowadzę stronę o fotografii reklamowej, więc zapraszam do poczytania, pooglądania i odwiedzania fotografia reklamowa Lublin - naprawdę bardzo zapraszam, bo poświęcam na tą stronę mnóstwo czasu i energii. A robię to przede wszystkim dla Was i wszystkich tych, którzy chcą się czegoś konkretnego nauczyć o fotografii produktowej! :)

Ach... kolejny akapit zaczynany na A! :D Dobra, sprawa jest prostsza, na rainesie pojawiła się oferta dotycząca zdjęć produktów. Jeżeli kogoś interesuje konkretna usługa, niech przeczyta informacje zawarte na tej stronie: zdjęcia produktowe Lublin.

No to by było tyle z rzeczy informacyjnych. Pozostaje teraz wrzucenie kilku fajnych zdjęć z ostatnich dni. Mam nadzieję, że się Wam spodobają! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz