wtorek, 21 lutego 2017

Przywitajmy się ze sobą!

Cześć! Jestem Michał i będę pisać. Od czasu do czasu o fotografii, miłości mojej pierwszej. O drugiej nie napiszę słowem, o trzeciej nikt się nie dowie, a całusy ślę do rodziny mojej. Każdy kto ma ochotę poczytać odrobinę rozważań o fotografii, zobaczyć od czasu do czasu jakieś fajne zdjęcie, mile widziany jest na mojej stronie.

Przedstawiając się słowem wstępu - jestem fotografem. Profesjonalnie zajmuję się tworzeniem zdjęć, realizowaniem projektów fotograficznych. Ciągle się uczę i ciągle nie mogę zacząć realizować swoich pomysłów pełną parą. Mam nadzieję, że już niebawem się to zmieni, odżyję i wreszcie ogarnę jak zrealizować wszystko to, co chcę zrealizować. A mam bardzo wiele pomysłów, planów i chęci. Każdy kto ma ochotę - zapraszam serdecznie do działania razem ze mną.

Masz ochotę na zdjęcia? Napisz - może akurat będę miał trochę wolnego czasu i zrobimy coś po koleżeńsku? Tymczasem - zachęcam do obejrzenia poniższego foto! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz